کیسه خواب کوهنوردی

ساخت وبلاگ

سه خواب یکی‌از اسباب هجرت کاربردی برای کسانی میباشد که عشق و علاقه متعددی به کمپینگ و کیسه خواب کوهنوردی طبیعت گردی دارا‌هستند. با گزینش شایسته ترین کیسه خواب کمپینگ میتوانید در گرمای فصل تابستان و یا این که در فصل سوز و سرما خواب راحتی در طبیعت داشته باشید. از آنجایی که‌این روز ها اشخاص عشق متعددی به گردش در طبیعت دارا‌هستند، بخش اعظمی از شرکت‌ها تولید ها مفیدی برای این سفرها پیاده سازی ساخت‌و‌ساز کرده‌اند. به همین عامل تنوع کیسه خواب بقیه محصول ها مرتبط با مسافرت در بازار زیاد میباشد. از این رو ممکن میباشد هنگام خرید کیسه خواب با خلل مواجه گردید.

در‌این مقاله از لیست ابزار قصد داریم با ارائه راهنمای خرید کیسه خواب و لیستی از شایسته ترین تولید ها مو جود در بازار شما‌را برای خرید یک متاع اثرگذار و کاربردی ارشادوراهنمایی کنیم. پس در‌حالتی که قصد دارید برای مهاجرت و کمپینگ کیسه خواب بخرید تفحص این مقاله را از دست ندهید.

معرفی شایسته ترین کیسه خواب های کمپینگ جانور در بازار
کیسه خواب سبک KANTAL

مشاهده بها در دیجی محصول
خصوصیات متاع

نوع پوشش: الیاف
گنجایش: یک نفره
روش مسدود شدن: زیپ از راست
 نقاط قوت
ضد آب
وسعت نادر
متاع قطور و سفت
دارنده قابلیت و امکان آزادی جنبش پاها
 نقاط ضعف
نداشتن بالش
کیسه خواب سبک KANTAL محصولی فوق‌العاده برای طبیعت گردان و کوهنوردان میباشد. این کیسه خواب به راحتی فشرده و بسته می گردد و وسعت یه خرده را اشغال می‌نماید. دمای دستکم این کیسه خواب دستکم منفی 12 مرتبه میباشد و برای استعمال در کوهستان، شب‌های رمز مطلوب میباشد.

سبک golden bear
ست کیسه خواب و زیرانداز کنتال

مشاهده ارزش در دیجی متاع
خصوصیات فرآورده

نوع پوشش: الیاف
گنجایش: یک نفره
بالش: داراست
شیوه مسدود شدن: زیپ از راست
 نقاط قوت
ضد آب
ساخت گرمای مطلوب
ریلکس و جادار
وجود بالشت و زیرانداز
مقاوم در قبال پاره‌گی
این ست خواب از شایسته ترین پارچه کره‌ای دوخته گردیده و دما را هنگام خواب به صورت مطلوبی ارتقاء میدهد. این کالا در قبال آب و رطوبت، پاره گی و … مقاوم میباشد. مال روش و کالا آستر داخلی کیسه از پلی استر میباشد و از هدر رفتن گرما دوری می‌نماید. دستکم دمای مطلوب برای به کار گیری از این کیسه 12- رتبه میباشد.

کیسه خواب گرانیت اکوییپمنت

مشاهده بها در دیجی فرآورده
ویژگی ها کالا

نوع پوشش: الیاف
گنجایش: دو نفره
طریق مسدود شدن: زیپ دو طرفه
 نقاط قوت
اندازه والا
وزن مدل
گرما و راحتی مناسب
مقاومت در قبال آب
 نقاط ضعف
نداشتن بالش
کیسه خواب گرانیت محصولی با بعدها بلندمرتبه و مطلوب برای دو نفر میباشد. خط مش داخلی و فرنگی این کیسه از پلی استر تشکیل شده و ضمن تولید گرما، راحتی را نیز برای شما به ارمغان میاورد. این متاع در قبال آب و پاره‌گی مقاومت بالایی دارااست. به جهت وجود پلی استر وزن کیسه بسیار مدل و حمل آن آسوده میباشد. این کیسه خواب به راحتی گشوده می شود و می‌توانید از آن تحت عنوان تحت انداز یا این که پتو نیز استعمال نمایید. کیسه گرانیت برای به کارگیری در هوای کم آب و خنک کاربرد دارااست.

سبک K2 200
کیسه خواب گرانیت اکوییپمنت

مشاهده ارزش در دیجی متاع
ویژگی ها مال

نوع پوشش: الیاف
گنجایش: یک نفره
طریق مسدود شدن: زیپ از چپ
 نقاط قوت
اندازه مطلوب
باکیفیت
مقاوم
وزن مدل
 نقاط ضعف
نداشتن بالش
ضد آب وجود ندارد
کیسه خواب گرانیت با شایسته ترین الیاف مو جود ساخت گردیده است و مقاومت بالایی در قبال رطوبت و باران داراست. آستر داخلی و فرنگی این کیسه خواب از فرآورده پلی استر بوده و از هدر رفتن گرما دوری می نماید. این جنس وزن مقداری داشته و بسیار مدل میباشد. کیسه خواب گرانیت برای به کارگیری در چهار فصل سال مطلوب میباشد.

کیسه خواب نیچرهایک

مشاهده ارزش در دیجی متاع
خصوصیات جنس

نوع پوشش: لبریز
گنجایش: یک نفره
طرز مسدود شدن: زیپ از راست
 نقاط قوت
با کیفیت
دوام زیاد
ضد آب
 نقاط ضعف
نداشتن بالش
این کیسه از مالامال تشکیل‌شده و نرمی و راحتی فوق العاده‌ای داراست. فرآورده منش و درون کیسه نایلون میباشد. بدین ترتیب می‌قدرت اعلام کرد این فرآورده مقاومت بالایی در قبال آب، رطوبت و پاره گی دارااست.

کیسه خواب وانابی سبک Alti 10

مشاهده بها در دیجی متاع
خصوصیات متاع

نوع پوشش: الیاف
گنجایش: یک نفره
طرز مسدود شدن: زیپ از راست
 نقاط قوت
گرم، مدل و خوشگل
مقاوم در قبال آب
 نقاط ضعف
نداشتن بالش
وانابی محصولی فوق العاده برای بانوان میباشد. این جنس تماما سازگار با فیزیک و ارگونومی تن بانوان تشکیل‌شده اگرچه آقایان نیز می توانند از آن به کار گیری نمایند. این فرآورده وزنی مدل و بعد ها مطلوب داراست. حمل آن بسیار سهل وآسان میباشد و به راحتی در کوله پشتی مکان میگیرد. این کیسه پیاده سازی مومیایی دارااست و به لطف داشتن فضای تعالی برای اشخاص قد بلند نیز مطلوب میباشد.

راهنمای خرید کیسه خواب کمپینگ و کوهنوردی


1.درجه بندی فصل برای خرید کیسه خواب
مرتبه بندی فصل کیسه خواب به طوری پیاده سازی گردیده‌است که تعیین کیسه خواب را برای شما سهل وآسان خیس می نماید. جايگاه‌بندی‌ها از فصل 1 ، برای کمپ‌های تابستانی، تا 4 برای شب‌های سرد فصل‌زمستان پیاده سازی گردیده‌است.

کیسه های خواب فصل بهار
کیسه های خواب فصل 1 برای کمپینگ در شبهای گرم فصل‌تابستان پیاده سازی گردیده‌اند، به این ترتیب یک مورد ایده آل برای اشخاصی میباشد که قصد طبیعت گردی و استراحت در شب‌های گرم فصل تابستان را دارا هستند. این محصول ها برای به کارگیری در دور و اطراف درون و خوابیدن نوباوه‌ها مطلوب می‌باشند.

کیسه های خواب فصل‌تابستان
کیسه خواب‌های فصل 2 برای به کارگیری در آخرها فصل بهار و اوایل فصل پاییز که شب‌ها معمولا سرد میباشد، پیاده سازی گردیده‌اند. این تولیدات برای اشخاصی که در فصل تابستان نیز سوز‌و‌سرما را حس می‌نمایند، مطلوب میباشد.

کیسه های خواب فصل‌پاییز
کیسه خواب‌های فصل 3 برای شب های سرد پاییزی و زمستانی (فارغ از وجود یخ بندان) پیاده سازی گردیده‌اند. این سبک، شایسته ترین کیسه خواب کمپینگ برای اشخاصی میباشد که طبیعت گردی در روزهای سرد فصل زمستان را دوست دارا‌هستند.

کیسه های خواب فصل زمستان
کیسه‌ خواب فصل 4 برای استعمال در شب‌های سرد فصل زمستان که ممکن میباشد یخ‌بندان یا این که برف نیز بر روی زمین وجود داشته باشد، کاربرد دارا هستند.

2. سکو بندی سکو حرارت شایسته ترین کیسه خواب کمپینگ
سکو بندی حرارت نیز یک کدام از فاکتورهایی میباشد که هنگام خرید بایستی در لحاظ گرفته گردد. جايگاه بندی حرارت کیسه خواب به طور کامل به‌این بستگی دارااست که در چه دمایی می خواهید از آن به کارگیری فرمایید. جايگاه بندی حرارت کیسه خواب به دمای راحتی و دمای حد بالا تقسیم بندی می گردد.

از کجا بفهمیم کیسه خواب به اندازه کافی گرم میباشد؟
مرتبه راحتی یک کیسه خواب به کمترین دمایی میباشد که یک شخص میتواند در آن حس گرما و راحتی نماید. این ایام کیسه خواب‌های ساخت و ساز گردیده می بایست دارنده استاندارد EN 13537 برای علامت دادن دما و راحتی باشند.

حد بالا یا این که حداکثر دما بالاترین دمایی میباشد که در آن یک مرد بزرگسال "استاندارد" میتواند فارغ از تعریق زیاد به راحتی در کیسه بخوابد.
دمای راحتی، دمایی میباشد که در آن یک زن بزرگسال میتواند به راحتی در کیسه بخوابد.
حد زیر کمترین دمایی میباشد که یک مرد بزرگسال می تواند در آن خواب ریلکس شبانه داشته باشد.
جايگاه حرارت شدید، جايگاه حرارت زنده ماند میباشد و از یخ زدگی پرهیز می‌نماید.

کیسه خواب کوهنوردی...
ما را در سایت کیسه خواب کوهنوردی دنبال می کنید

برچسب : کیسه خواب کوهنوردی, نویسنده : محمد صادقی mountaineeringsleepingbag بازدید : 96 تاريخ : شنبه 11 تير 1401 ساعت: 14:39

خیر غلط نکنید مراد از مال اینجا راه کیسه خواب کوهنوردی و روش‌ی کیسه‌خواب کوهنوردی وجود ندارد؛ بلکه متریال داخلی عایق آن میباشد که به دو تیم الیاف و مالامال تقسیم میشود. ولی می بایست بگوییم مثال‌هایی از کیسه‌خواب نیز وجود دارا‌هستند که از ادغام این دو متریال پیاده سازی و ساخت می گردند.

در حالتی‌که به حافظه داشته باشید در مورد این دو متریال و مزایا و معایبش تماما در وب لاگ دوئل لبریز و الیاف حرف کردیم. توصیه میکنیم یک توشه دیگر آن وب لاگ را تماما ببینید تا با پیش قضیه بی نقص از آن به ادامه این سوژه بپردازیم. البته جهت یک یاد آوری خرد، توجهتان را به‌این مقایسه فی مابین این دو متریال جلب میکنیم:

راهنمای خرید کیسه خواب تحت ذره در میان
بایستی پاره ای ظریف‌خیس و جرئی‌خیس نگاه کنیم. اکنون که گروه‌بندی گونه های کیسه خواب را به نیکی شعور کردید وانتخاب خویش را با اعتنا به طرح ریزی کوهنوردی ایفا دادید می توانید سبک‌های مختلفی را در آن گروه‌بندی ملاحظه کنید. البته ایراد اینجاست گاهی شما برای گزینش در میان یک‌سری سبک گیر می کنید و نمی‌دانید کدام یک تصمیم بهتری به حساب میآید. درین وضعیت بایستی چه کرد؟

عالی میزان‌هایی برای تعیین شایسته ترین کیسه‌خواب دلخواه شما وجود داراست که آن را یک به یک با هم رسیدگی میکنیم تا تعیین آخری شما تماماً باب میلتان باشد.

وزن کیسه خواب کوهنوردی
میدانید که در کل نرم‌افزار‌های کوهنوردی و طبیعت گردی به صورت مداوم به وزن کوله پشتی شما اشاره می گردد و کلیه مداوم در همت می‌باشند تا کوله‌پشتی مدل و جامعی داشته باشند و توسط آن نرم افزار‌هایشان درست و با‌چگونگی ایفا گردد. اساسا به همین انگیزه میباشد که کوله چینی از عنایت بالایی منتفع میباشد. البته نکته دیگری که می بایست به آن اعتنا کنیم وزن امکانات انتخابی ماست! وزن کیسه‌خواب نیز یک کدام از موضوعاتی میباشد که مداقه بالایی دارااست.

شما اپلیکیشن‌های کوهنوردی تعیین میکنید؟ درصورتی که مدام پیمایش‌های زمان بر در اپ کوهنوردیتان میباشد؛ پس وزن کیسه‌خواب بیشتر از همگی برای شما عنایت داراست. شاید کیسه‌خواب‌های تابستانی وزن سبکی داشته باشند؛ البته آیا به اندازه کافی عایق می باشند؟ مطلقاً خیر! تمامی ی این نکات را در کنار هم برای تعیین درست کیسه‌خواب کوهنوردی مد حیث قرار دهید.

کیسه خواب کوهنوردی...
ما را در سایت کیسه خواب کوهنوردی دنبال می کنید

برچسب : کیسه خواب کوهنوردی, نویسنده : محمد صادقی mountaineeringsleepingbag بازدید : 177 تاريخ : سه شنبه 7 تير 1401 ساعت: 16:24

خوراکی‌هایی که برای هجرت به بیابان تعیین می کنید کیسه خواب کوهنوردی می بایست مقوی و انرژی‌زا باشند چون شغل متعددی در زمان روز ایفا می‌دهید و با تعریق مواد معدنی تن را به گذر زمان از دست خواهید اعطا کرد. شکلات، رطب، آجیل ها و میوه ها از مثال مواد غذایی خوب می باشند که برای مسافرت به بیابان بسیار مطلوب هستند. فراموش نکنید از خوراکی‌های پر نمک و عطش زا خودداری کنید که بدترین گزینش برای مسافرت کویرگردی محسوب میگردند.

نگهداری از مواد غذایی با سرد کن
میدانید که دمای هوای این ناحیه در روز‌ها بسیار بالا می‌رود. پس برای نگهداری از مواد غذایی آیتم نیازتان می بایست از یک سرد کن یا این که کلمن استعمال فرمائید. ولی از حق نگذریم که یک آبمیوه خنک در هجرت گردی میتواند بسیار دلچسب باشد!

عنایت آیینه در هجرت به بیابان
شاید برایتان تعجب آور باشد که فی مابین تک تک گزینه‌هایی که از آنها اسم بردیم آیینه چه جایگاهی دارااست! البته بایستی بدانید آیینه میتواند نقش مهمی در مسافرت کویرگردی شما اجرا نماید. در شرایطی که در مهاجرت به بیابان ناخواسته گم شدید یا این که مسیر را از خاطر بردید یک آیینه خرد میتواند «به بخشید شما رسد!»

آیینه پرتو‌های نوروفروغ خورشید را منعکس می‌نماید و اشخاص از مسافت‌های بدور میتوانند آرم شمارا ببینند و به راحتی شمارا پیدا نمایند. یعنی یک وسیله خرد، مدل و ارزان قادر است جانتان را بخرد! بعد از آن میتوانید قیافه پیروزمندانه خویش را بعد از نجات یافتن باطن این آینه مشاهده کنید و به جهت قرائت این وب لاگ از خویش قدردانی فرمایید.

نکات هجرت به بیابان
هجرت کویرنوردی به عبارتی اندازه که قادر است جالب دارای هیجان باشد، ممکن میباشد خطرناک گردد! پس خوب میباشد نکات مسافرت به بیابان را به حافظه بسپارید و با امداد آنها، مسافرت کویرنوردی خویش را به شایسته ترین نحو ممکن شروع نمائید و به نقطه پايان برسانید و بخواهید توشه‌ها و توشه‌ها مسافرت به بیابان را تکرار نمائید.

گرمازدگی در مسافرت به بیابان
مطلقاً یکی‌از مهم‌ترین مشکلاتی که در مهاجرت به بیابان گریبانتان را میگیرد گرمازدگی میباشد که می بایست مراقب آن باشید. گرمازدگی بر تاثیر تابش بیش تر از حد نوروفروغ آفتاب و حیف کردن آب تن حادثه میفتد. کوشش نمائید پیش از هجرت به بیابان  داده ها خویش را درباره‌ی گرمازدگی کامل شدن نمائید تا بتوانید به نحو احسنت از به وجود داخل شدن آن خودداری نمایید. یادتان باشد این ایراد مزاح بردار وجود ندارد و ممکن میباشد جانتان را به خطر بیاندازد. پس وسایل ضروری برای بیابان نوردی را تنظیم فرمائید و در شکل بروز علائم اول گرمازدگی، معالجه را استارت فرمائید. برای حصول داده ها بیشتر راجع به این عارضه کافی میباشد وبلاگ گرمازدگی را استیناف نمائید.

مراقبت الترولیت‌های تن در حین مهاجرت به بیابان
تن بشر برای همت مطلوب در حین شغل، نیاز به الکترولیت داراست. در واقع الکترولیت‌ها کل مواد معدنی همانند سدیم، پتاسیم، کلراید و بی‌کربنات می باشند که زیاد و پایین آمدن آنان بر تن تأثیرات متعددی می گذارد.

وقتی که در معرض تابش بدون واسطه آفتاب کویر می باشید آغاز به عرق کردن میکنید و تعریق بیش تر از حد موجب دفع مواد معدنی از تن شما می گردند. در فیض، سطح الکترولیت بدنتان به شدت کاهش پیدا می‌نماید. خصوصاً سطح سدیم تن که به شدت افت می‌نماید و اصطلاحاً به شرایط هیپوناتری در گیر میشوید. برای دوری از این فعالیت توصیه میکنیم از داروخانه الکترولایت تهیه و تنظیم نمائید تا در مواقع حساس به کمکتان بیاید. میتوانید از آبمیوه‌های اختصاصی ورزشکاران نیز به کارگیری فرمائید. این آبمیوه‌های کامل کننده یکی وسایل ضروری بیابان نوردی به حساب می‌آید.

کیسه خواب کوهنوردی...
ما را در سایت کیسه خواب کوهنوردی دنبال می کنید

برچسب : کیسه خواب کوهنوردی, نویسنده : محمد صادقی mountaineeringsleepingbag بازدید : 110 تاريخ : دوشنبه 6 تير 1401 ساعت: 15:53

تعیین مقصد را فارغ از محدودیت ایفا دهید! کیسه خواب کوهنوردی هر آن چه دل تنگتان میخواهد را گزینش فرمایید. می توانید هجرت‌های برون مرزی را تجربیات نمایید یا این که به سمت دریا و بیشه بروید. بکپکینگ هیچگونه محدودیتی برای گزینش شما به وجود نمی‌آورد ولی عالی میباشد در شرایطی‌که مبتدی و تازه کار میباشید نکاتی را در هنگام گزینش مقصد مد حیث قرار دهید.

چنانچه آماتور می‌باشید، پیش از آن که مهاجرت‌های دلخواه و وقتگیر خویش را آغاز نمائید؛ توصیه می کنیم مسافرت‌های کوتاه و تعدادی روزه را پشت راز بگذارید تا تجربیات‌های کافی برای مهاجرت‌های دورتر در ذهنتان صورت بگیرد. پس یک مقصد در اطراف خویش تعیین فرمایید و آب و هوای حیطه را با تمرکز کافی محاسبه نمایید. حالا میتوانید کوله مهاجرت خویش را ببندید و راه و روش بیوفتید. در‌حالتی که دوستی دارید که تجربیات کوله گردی دارااست خیلی بهتر میگردد چنانچه اورا دعوت به ملازمت و همراهی فرمائید.

 یادتان باشد در هنگام گزینش مقصد ضمن آب و هوای ناحیه، به مسیری که می بایست پیمایش فرمائید و توان شما در آن نیز اعتنا نمایید. شما که نمیخواهید خودتان را خیلی زود خسته نمایید؟

تک هجرت یا این که همسفر؟ تصمیم شما چیست؟
خیلی از اشخاص برای این تصمیم مدام مردد می‌باشند. برخی اشخاص از مسافرت کردن به تنهایی لذت بیشتری می برند و بعضا عشق و علاقه‌مند به مسافرت‌های گروهی می‌باشند. البته در هجرت‌های بکپکینگ، سفارش ما به شما به همپا داشتن یک دوست با‌تجارب میباشد که بتوانید ایرادات را با امداد یکدیگر بر‌طرف فرمائید. شاید برخی اشخاص احساس نمایند این مسئله مقداری ذوق وسلیقه‌ای میباشد و به کردار هر شخص بستگی داراست. ولی می بایست بگوئیم حضور یک همسفر امنیت سفرتان را فراتر میبرد خصوصاً در شرایطی که در موضوع کوله گردی پاره ای نادر تجارب می‌باشید.

تکنیک‌هایی برای آغاز بکپکینگ
حالا که تصمیمتان را برای داشتن یک همسفر مطلوب گرفته‌اید، خوب میباشد برای استارت کوله گردی نکاتی را بدانید تا یک مهاجرت بی گرفتاری و امن را تجربیات نمائید. این نکات را یک به یک برایتان اسم می بریم و با جزئیات آن را گستردن می دهیم تا هیچ موردی از چشمانتان جا نماند.

 

فرصت نرم افزار
فرصت! این قضیه فاکتور اصلی در معاش بشر‌هاست که مداقه آن بر هیچکس پوشیده وجود ندارد. هنگامی که میخواهید در مسافرت بکپکینگ سپری نمائید، قادر است در تعیین اسباب و اثاث آیتم نیازتان تأثیر‌گذار باشد. پس این مورد را با تمرکز انتخاب نمایید. در شرایطی که جدید استارت به کوله گردی کردید سفارش ما این میباشد که از مسیر‌های معمولی‌خیس با مقطع مجال محدودتر تجارب خویش را استارت نمایید.

ولی فصل سفرتان در‌این زمینه بی‌تأثیر وجود ندارد. می دانید که در نیم سال اول روز‌های بلند‌تری داریم و میتوانید از نور و روشنایی آن کمال استعمال را ببرید البته در نصفه دوم سال احوال پاره ای متعدد میباشد!

گزینش مسیر
زیاد به خودتان مشقت بار نگیرید! بدین سخن ما اتکا فرمایید و از گزینش مسیر‌های مشقت بار و وقت گیر دوری کنید. فراموش نکنید پیش از نرم‌افزار‌ریزی هجرت به شایستگی جسمانی خویش و همسفرتان اعتنا فرمائید. این قضیه قادر است به شما یاری دهد گزینش صحیحی درین مورد داشته باشید. مسیر‌های سخت را برای روز‌های آجل که یک بکپکر ماهر شدید نگه دارید!

کیسه خواب کوهنوردی...
ما را در سایت کیسه خواب کوهنوردی دنبال می کنید

برچسب : کیسه خواب کوهنوردی, نویسنده : محمد صادقی mountaineeringsleepingbag بازدید : 570 تاريخ : شنبه 4 تير 1401 ساعت: 15:01

در شرایطی‌که یادتان باشد از کودکی مدام کیسه خواب کوهنوردی به ما متذکر می‌شدند که پیش از هر عمل ورزشی، بدنمان را گرم کنیم. کوه نوردی و طبیعت‌گردی نیز از این قاعده جدا نیست و هرچه استعداد بدنیتان بیشتر باشد، ریکاوری تن بعداز کوهنوردی سریع‌خیس ایفا میگردد.

برخی از اشخاص هیچگونه کار ورزشی یا این که کوهنوردی ندارند و یکباره پا در دل کوهستان می گذارند. این عدم استعداد سبب ساز فشار بیش تر از حد به تن شخص می‌گردد و در فیض بازیابی انرژی آن تبدیل به زمان‌ای دردناک و وقتگیر گردد. ولی با حصول استعداد فشار کمتری را متحمل می شوید و زمان ریکاوری تن بع از کوهنوردی نیز با سرعت بیشتری طی می‌گردد. درصورتی که شما هم مثل اکثری از اشخاص در کوهستان تمرینی نداشتید نگران نشوید. در‌پی راهکاری برای حل این خلل به شما معرفی می کنیم.

توصیه می کنیم اولِ مسیر یا این که پیمایش را تا دستکم یک ساعت با سرعتی در اختیار گرفتن گردیده و گام‌هایی نرمی بپیمایید. با این چاره فشار قلبی در دست گرفتن می گردد و اعضای بدنتان به خیر و خوبی با وضعیت کوه‌پیمایی و طبیعت گردی هماهنگ گردد. اما این زمینه در ترفیع های گروهی گوناگون میباشد چون معیار استعداد اشخاص گوناگون می باشد و قدم آرام یک کوهنورد ممکن میباشد فشار متعددی برای کوهنورد دیگر داشته باشد.

4_ تأثیر حرکات کششی در ریکاوری تن 
یکی معمولی‌ترین و در عین اکنون تأثیر گذار‌ترین مرحله از ریکاوری تن بعد از کوهنوردی اجرا حرکات کششی است. در صورتی‌که بخواهیم آن را به گویش دیگر برایتان توضیح دهیم بایستی اشاره کنیم به عبارتی‌طور که گرم کردن و شایستگی برای کوه‌نوردی و طبیعت گردی نیاز میباشد، حرکات کششی که نوعی سرد کردن میباشد نقش مهمی در ریکاوری تن دارااست. در واقع حرکات کششی گرفتگی‌ها و گره‌های عضلاتتان را گشوده کرده و خستگی را از وجودتان بدور می‌نماید.

ایفا حرکات کششی بسیار معمولی میباشد و می توانید آن را در هر جایی سوای نیاز به اسباب و اثاث خاص اعمال دهید. در حالتی که آن را فورا پس از کوهنوردی اجرا دهید از التهاب و گرفتگی ماهیچه ها بدنتان دوری کرده و بازیابی انرژی بدنتان را با سرعت بیشتری تجربیات می کنید. خصوصاً کسانی که از زانو درد در کوهنوردی گله می‌نمایند، می توانند این تمرین را آزمون نمایند و از تأثیراتش شگفت زده شوند. ولی می دانید که برای خودداری از زانو درد در کوهنوردی می بایست نکات بخش اعظمی را رعایت نمائید. چنانچه این چالش شما‌را آزاد میدهد بی زیرا و چرا وبلاگ رویارویی با زانو درد در کوهنوردی را مشاهده کنید.

5_  تلاش ماساژ برای کوهنوردان

ماساژ برای رهایی جسمی و روحی بشر کوشش بی‌نظیری دارااست. در واقع به عبارتی‌قدر که به شما احساس عالی رهایی و سبکی را منتقل می‌نماید؛ خستگی را از عضلاتتان به دور می‌نماید و در واقع فرآیند ریکاوری تن پس از کوهنوردی را سرعت می‌یخشد.

ماساژ سبب ارتقاء خون‌رسانی به اندام‌های بدنتان گردیده و در سود به ترمیم عضله‌ها شما یاری شایانی می‌نماید. در‌صورتی‌که نگاه علمی‌تری به مسئله داشته باشیم، می بینید که با اجرا ماساژ، تن طبیعتا استارت به ترشح سروتونین در مغز می‌نماید. سروتونین ماده‌ای ضد درد میباشد و سبب شم عالی و خوش‌آیندی در شخص مریض میشود. ولی افزون بر آن، ماساژ موجب  کاهش التهاب در عضله ها و بیرون شدن سریع‌خیس مواد زائد از خون می شود. در صورتیکه به یک تالار ماساژ مطلوب دسترسی نداشتید، از فوم رول و یا این که توپ‌های ورزشی ماساژ به کار گیری نمائید تا شایسته ترین فیض را ملاحظه کنید.

کیسه خواب کوهنوردی...
ما را در سایت کیسه خواب کوهنوردی دنبال می کنید

برچسب : کیسه خواب کوهنوردی, نویسنده : محمد صادقی mountaineeringsleepingbag بازدید : 98 تاريخ : پنجشنبه 2 تير 1401 ساعت: 15:29

آستین‌های یک خرقه بادگیر ایده‌آل بایستی کیسه خواب کوهنوردی تا مچ دست را تماماً بپوشاند. برای دوری از نفوذ باد، معمولاً راز آستین‌ها را به نوار الاستیک یا این که نوارهای چسبی مجهز می‌نمایند تا بازدارنده از نفوذ باد به درون شوند. بعضا از سبک‌های کاپشن بادگیر میباشند که حاشیه آستین آن ها به طور انگشتی (فینگردار) پیاده سازی گردیده‌اند تا از ورود باد خودداری گردد.

قد مطلوب جامه بادگیر
باگیر کوهنوردی شما بایستی قد قابل قبولی داشته باشد تا نصیب بالاتنه را تماماً پوشش دهد. همان طور که می دانید نصیب بالاتنه و به خصوص پهلو‌ها نسبت به سوز‌و‌سرما آلرژی بیشتری دارا هستند، بدین ترتیب می بایست جامه بادگیری را گزینش فرمایید که تماماً تا ذیل کمر را پوشش دهد و به بندهای قابل تهیه در بخش انتهایی هم مجهز باشد.

شاید بارها از خودتان پرسیده باشید که می بایست یک خرقه بادگیر در کوله خویش بگذارید یا این که یک کاپشن ضدآب؟ چنانچه بیشتر در بخشها کم آب که احتمال بارندگی معدود میباشد کوهنوردی میکنید، یک بادگیر مدل گزینش نیکی میباشد، زیرا مدل خیس و وسعت آن نسبت به کاپشن‌های دیگر معدود خیس میباشد. ولی در حالتی‌که در هوای بارانی و در فصل سوز‌و‌سرما به کوه میروید نیاز به کاپشنی دارید که خصوصیت‌های یک خرقه بادگیر و کاپشن ضدآب را هم زمان داشته باشد تا خلال دوری از نفوذ باد، گرمای بدنتان را نگهداری نماید و بازدارنده تر شدنتان در طی عمل‌ها گردد.

کیسه خواب کوهنوردی...
ما را در سایت کیسه خواب کوهنوردی دنبال می کنید

برچسب : کیسه خواب کوهنوردی, نویسنده : محمد صادقی mountaineeringsleepingbag بازدید : 148 تاريخ : چهارشنبه 1 تير 1401 ساعت: 16:02